Het bedrijf is niet flexibel genoeg om te kunnen werken Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist. Hoe ga je om met die uitdaging? Nou, als er te veel mensen betrokken zijn, is uw enige keuze om te stroomlijnen. Maar als ze gewoon bang zijn voor verandering (denk aan Going mobile, HTTPS, etc.) wil je misschien een snel verhaal vertellen. Er was eens een bedrijf met de naam Blockbuster. In het begin van de jaren 2000, Blockbuster had een kans om een ander bedrijf genaamd Netflix te kopen voor slechts $ 50 miljoen. Maar Blockbuster weigerde Netflix te kopen. Uiteindelijk verloor Blockbuster 11 miljard dollar, sloot zijn winkels en ging failliet. Vandaag de dag is Netflix meer dan 40 miljard dollar waard. Wat is er gebeurd met Blockbuster? Het bedrijf omarmde geen veranderingen in technologie. Het hield vast aan zijn oude bedrijfsmodel van het huren van dvd’s en zelfs VHS-banden in een winkelomgeving. Blockbuster zou vandaag de dag bloeiend kunnen zijn, maar het weigerde om wendbaar te zijn. Zo’n verhaal, of een ander verhaal zoals dit (bij voorkeur een verhaal dat meer gerelateerd is aan de projecten waaraan u werkt), zal helpen om belanghebbenden ervan te overtuigen dat het omarmen van verandering door nieuwe zoekmachinemarketingstrategieën te accepteren, de manier is waarop ze in deze moordende concurrerende omgeving in leven zullen blijven. Er zijn te veel processen Deze is moeilijk. Die processen zijn er niet voor niets. Het belangrijkste hier is om ervoor te zorgen dat u uw SEO-werk toegevoegd krijgt aan elke ontwikkelingscyclus. Het bedrijf moet werken in 15 tot 30 dagen sprints en als er een belangrijke reden is om de site aan te raken voor SEO, moet er een patch gedaan worden. Ook, terwijl Q & A is belangrijk voor grote sites, moet het niet meer dan een paar dagen duren. Anders krijgt u uw werk misschien niet door. Hier is het probleem in een notendop. Persoon komt met een SEO idee Presenteer een deck met het idee, de ROI en de technische specificaties. Oude platforms Als je de taak hebt om een van die sites te optimaliseren, kan het zijn dat je te maken hebt met een verouderde technologie. De grootste problemen voor SEO voor grote websites Dat maakt je werk uitdagender, maar niet onmogelijk. Veelvoorkomende problemen zijn dat wel: Geen contentmanagementsysteem, dus u kunt geen pagina’s aanpassen zonder een ontwikkelaar. Als u ver achterloopt, vernieuwen of uw site zien sterven. Analyse Verlamming Analyse verlamming werkt zich in veel projecten door. Het is zeker niet uniek voor SEO. Maar het komt veel te vaak voor! Hier zijn de problemen. Vast komen te zitten in de grote lijst van projecten en niet weten wat te doen. Zelfs eenvoudige updates nemen veel tijd in beslag. Een van de meest frustrerende dingen, is zelfs als je een heel kleine update hebt, kan het soms erg lang duren. Wil je een titel op een pagina aanpassen, dan kan het weken, maanden of meer duren omdat het geen zakelijke prioriteit is. We kunnen deze gewoon laten staan. De andere kant van de Munt: Grote kwaliteiten van grote websites Er zijn zoveel mogelijkheden! Hier zijn er een paar van hen. Ze hebben grote domein autoriteit. Grote websites bestaan vaak al een tijdje. Dat betekent dat ze waarschijnlijk grote domein autoriteit (DA) hebben. Voer uw Moz-analyse uit van de site die u optimaliseert en u zult waarschijnlijk zien dat de DA van de site gezond is, als dat niet het geval is. |
https://ralfvanveen.com |
