Nooit meer een oproep missen

Als ondernemer wil je altijd en overal voor je klanten klaar staan. Maar helaas kan dat niet altijd. Soms heb je een meeting met een belangrijke klant en dan kan je echt geen telefoon opnemen. Dat staat onbeleefd naar die klant en je loopt de kans dat die klant naar de concurrent gaat. Dat wil je natuurlijk niet hebben. Dus zal je voor dat soort momenten iemand anders moeten hebben die de telefoon voor je opneemt. Maar je wilt ook niet dat de eerste de beste kantoor medewerker dat doet, want je klanten moeten wel goed te woord gestaan worden. Een secretaresse zou een optie kunnen zijn, maar als je die 40 uur per week in moet huren gaat dat ik in de papieren lopen. Een beter plan zou dan het inhuren van een extern bedrijf zijn. Dit bedrijf dient dan als telefoonservice. Dit kan je deels, maar ook fulltime uitbesteden. Wil je bijvoorbeeld nog wel de telefoontjes beantwoorden buiten vergaderingen en meetings om kan dat ook. Je kan dan aangeven op welke momenten van de dag of week je niet bereikbaar zult zijn. Op die momenten worden de telefoontjes doorgeschakeld naar je persoonlijke secretaresse van de telefoonservice. Deze secretaresse heeft zich verdiept in het bedrijf en zal de vragen van uw klanten zodoende goed kunnen beantwoorden.

Je betaalt alleen een vast bedrag per maand en een klein bedrag per telefoontje. Dit is een stuk voordeliger dan een secretaresse op kantoor en bovendien heb je iemand met jarenlange telefoonervaring die de telefoon voor je opneemt. Een bedrijf als Bizziphone heeft meerdere mogelijkheden op dit gebied. Zo zijn er meerdere pakketten beschikbaar, afhankelijk van hoeveel telefoontjes er opgenomen moeten worden. Op bizziphone.com vind je alle informatie hierover en kan je beslissen of je met het bedrijf in zee gaat.

http://bizziphone.com